PONTS DE SETEMBRE I OCTUBRE Amb Cordada AEE Pont de la Diada
Peña Montañesa (Pirineu Aragonès)
11+12+13 de setembre (3 dies)
La Peña Montañesa es una muntanya de silueta imponent que es el perfecte teló de fons de la bonica població d’Ainsa. Malgrat semblar inexpugnable , no ho és. Aquest pont de la diada, gaudirem de es vistes espectaculars que ens ofereix el seu cim.
Visitarem també la Garganta de Escuaín i els seus miradors, situada ja al Parc Nacional d’Ordesa.
FOTOS I MES INFO
Vall de Benasc ( Pirineu Aragonés)
11+12+13 de setembre ( 3 dies)
La vall de Benasc i les seves valls secundàries ens ofereixen alguns del racons més bonics del Pirineu aragonès, així que aprofitem aquest pont per a fer una escapada.
Llacs, boscos d’avets, prats, salts d’aigua i fins i tot l’ espectacular ” Foaru dels Aigualluts”, un avenc on desapareixen les aigües provinents de la glacera del Aneto, per aparèixer uns quilometres més enllà a la Vall d’Aran.
FOTOS I MES INFO
Pont de la Mercè
Irati la terra sempre verda valls de Aezkoa i Salazar
( Pirineu de Navarra)
24+25+26+27 de setembre
Els Pirineus de Navarra són, sens dubte, un dels millors llocs de la península per practicar el senderisme i amb el seu clima atlàntic un destí ideal per anar-hi en aquesta època.
Visitarem les valls de Salazar i Aezkoa on es troba la famosa Selva d’Irati una de les fagedes més boniques d’ Europa, de visita obligada. Hi ha però moltes més coses a descobrir.
Biscaia (Euskadi)
del 24 al 27 de setembre (sortida el 23 a la tarda)
Aquests dies del pont de la Mercè marxem cap a Euskadi, més concretament cap a Biscaia, a fer diferents recorreguts que ens permetran conèixer bonics racons, boscos de faig i com no, algun dels cims més emblemàtics del País Basc.
Pont 12 d’octubre
Llacs de la Cerdanya (mig-baix)
10+11+12 d´octubre
Aquesta sortida ens apropa als ambients d’alta muntanya amb recorreguts sense dificultats tècniques.
La Cerdanya es un terreny ideal per fer-ho. En aquesta comarca trobem una gran quantitat de llacs en entorns de gran bellesa. Prats regats per rierols d’aigües transparents, boscos de caducifolis i pi negre, circs glaciars envoltats de cims…i tot amb excursions assequibles. Per això hem escollit 3 zones lacustres que segur us encantaran.
10+11+12 d´octubre
L’Alta Ribagorça es una comarca poc poblada i poc coneguda però amb paisatges realment espectaculars.
Farem 3 excursions on visitarem entre d’altres, pobles abandonats, gaudirem de les vistes de les muntanyes i els cims del Pirineu i també dels plecs de les muntanyes que en aquesta zona son bestials.
Les excursions son de nivell mig, o sigui, per a gent que ja està acostumada a caminar per muntanya i assolir les distàncies i desnivells de les sortides.

Per a participar:
La sol·licitud de places es fa per correu electrònic (secretaria@cordada.org).
Si no en teniu, podeu trucar a la secretaria: 688 92 03 77